Tην πρώτη καταχώρηση τη βρήκα σε φύλλο του Ταχυδρόμου, του Ιανουάριου του 1959. Τη δεύτερη σε φύλλο της ίδιας χρονιάς, αλλά αρκετούς μήνες αργότερα (Σεπτέμβριος). Βελτιωμένη, τακτοποιημένη και με πιό ανταγωνιστικές τιμές. Τελείως αντιφατική βέβαια,η συνύπαρξη με τις άλλες διαφημίσεις για λαχεία ( ο πατέρας του Γιώργου) και για ιατρεία. Το τυχαίο και το μοιραίο μαζί.
Μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες τις οποίες παραθέτω: α) Το λεωφορείο που αναφέρεται (στις Δ΄-Γ΄ και Β' κατηγορίες) ήταν του ΚΤΕΛ ή Αστικό;
β) Αν η τελετή γινόταν στον Αη Γιάννη το λεωφορείο θα πάρκαρε στη Φιλίππου, κλείνοντάς την, όπως στις μέρες μας γίνεται με τα ταξί; γ) Ποιά η αντιστοιχία τιμών του καταλόγου με τη τότε καθημερινότητα; Το απλό εισιτήριο για τη Θάσο κόστιζε 16,50 δρχ. ενώ ο γύρος του νησιού 30 δρχ. και ένας υπάλληλος πρέπει να έπαιρνε τότε γύρω στις 2.000 δρχ. το μήνα. Ο Λάκης Φ. (εμπνευστής εξάλλου και του τίτλου) θα ξέρει καλύτερα.
Μπορείτε να φανταστείτε τι σχόλια θα έκαναν ο Χάρης και ο Απόστολος, αν ήταν επιβάτες του παραπάνω λεωφορείου, κατά τη διάρκεια της διαδρομής!
Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010
blog comments powered by Disqus