Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

ΤσικνοΠαρασκευη

Το ξερω οτι δεν υπαρχει τετοια μερα αλλα μια και ηταν κοντα στην Τσικνοπεμπτη το θεωρησα ΟΚ να την ονομασω ετσι.
Στην φωτογραφια ειμαι με την παρεα μου σε ινδικο εστιατορια της περιοχης (Indian Palace), το οποιο ειναι εξαιρετικο. Βασικα πηγαινουμε ειτε στο τουρκικο ειτε σε αυτο. Τα υπολοιπα της περιοχης εχουν αξιολογηθει ως κατωτερου επιπεδου.
Για οσους ενδιαφερονται για το φαγητο, οι 3 ειχαμε Balti (κοτοπουλο και 2 αρνισια) και ο αλλος Akbari Lamb Shank. Καπως ασυνιθηστα ηπιαμε κρασι αν και εγω εμεινα στη μπυρα (Cobra που ειναι ινδικη και δε σε φουσκωνει)
Απο αριστερα και κυκλικα, Michael, Mark, Costas and Richard

Η φιλοι μου ειναι ετοιμοι να ερθουν στην Καβαλα, τους εχω περιγραψει βραδυες σε ταβερνες και συζητησεις μεχρι αργα μεσα σε μια καλοκαιρινη νυχτα.
blog comments powered by Disqus