Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Διακοπες στη Θασο

Σαν παιδι εχω περασει πολλες καλοκαιρινες διακοπες στη Θασο. Κυριως στο Λιμενα αλλα επισης στην Παναγια και τα Λιμεναρια.
Πολλα λεγονται για την Θασο, ομορφο και πρασινο νησι, παραλιες, γραφικα χωρια κτλ. Σαν παιδι ομως ειχα διαφορετικες προταιρεοτητες.
Στον Λιμενα μπορουσες να νοικιασεις ποδηλατο και οργωνα την περιοχη απο τα ναυπηγεια μεχρι αρκετα εξω απο τον Λιμενα προς Παχυ.
Ο δευτερος λογος ηταν το φαγητο. Τρωγαμε σε ενα εστιατοριο στο κεντρο του Λιμενα κατω απο τον Πλατανο απεναντι απο εκει που αραζαν το πλοια. Καθε βραδυ ετρωγα το ιδιο φαγητο - κοτα με ρυζι (αρκετα χρονια αργοτερα στο στρατο το ιδιο φαγητο ειχε ενα τελειως μη πολιτικα σωστο ονομα)
Μπανιο καναμε στη Γλυφαδα (ατελειωτες βουτιες απο τον μωλο), Μακρυαμμο,ειμαι σιγουρος οτι πηγαιναμε και καπου περα απο την Γλυφαδα αλλα δεν θυμααι το ονομα.
Απογευματινο μπανιο γινοταν στην παραλια κοντα στα ναυπηγεια και παντα μου αρεσε να καθομαι στο λιμανακι και να βλεπω τα καίκια να φευγουν το απογευμα για ψαρεμα. Οταν δεν πηγαιναμε για φαγητο στο εστιατοριο μου, πηγαιναμε στο Λαιμο, Αρκουδα και λιμανακι (οπου εφαγα για πρωτη φορα ψαροσουπα, με την μητερα μου εκπληκτη μια και δεν την ετρωγα στο σπιτι)
Απο την Παναγια για μπανιο πηγαιναμε Χρυση Αμμουδια, απο Λιμεναριο Ποτο και Πευκαρι.
Στην Παναγια στο πανω μερος του χωριο υπηρχε μια ταβερνα με πολλα τρεχουμενα νερα αλλα και με πολλες μελισσες.
Γεγονος ειναι ομως οτι τις ωραιοτερες παραλιες της Θαου τις γνωρια πολυ αργοτερα σαν φοιτητης.
blog comments powered by Disqus