Την Κυριακή 21 Ιουνίου 1964 άρχισε τα δρομολόγια Καβάλας -Θάσου το νέο φέρρυ μπόουτ Αμφίπολις. Μέχρι και τότε δρομολόγια εκτελούσαν τα ''Αλέξης'', ''Μαρία'' και ''Παπαγεωργίου'' τα οποία όμως ήταν μόνο επιβατικά. Στον τοπικό τύπο περιγράφεται με ενθουσιασμό το πρώτο του δρομολόγιο:
" Το νέο φέρυ μπωτ έχει μήκος 41 μέτρα και αναπτύσσει ταχύτητα 14 μιλλίων, με δύο καινούργιες μηχανές Ντήζελ 650 ίππων εκάστη. Διαθέτει πολυτελή και άνετα σαλόνια και δύναται να μεταφέρει 300 επιβάτας και 25 κούρσες ή 9 πούλμαν. Η διάρκεια του ταξιδίου Καβάλα- Πρίνος είναι μία ώρα, και από Καβάλας εις Λιμένα 1.15' και εισιτήριον 16 δρχ. εξ ών δύο δρχ. Λιμενικός φόρος. Διά τα επιβατικά αυτοκίνητα 75 δρχ. και διά τα πούλμαν 200 δρχ. Κατά τον πρώτον κατάπλουν εις Πρίνον και Λιμένα συγκεντρώθηκαν εις την παραλίαν πλήθη τουριστών μεταξύ των οποίων και πολλοί ξένοι...''
Μετά από ένα χρόνο περίπου προστέθηκαν και τα μικρά φέρρυ μπόουτ ''Μακεδονία'' και ''Θασσοπούλα'' που εκτελούσαν τη διαδρομή Κεραμωτή- Λιμένας.
Αρχικός ιδιοκτήτης του Αμφίπολις ήταν ο Γ. Μοσχίδης και αργότερα πέρασε στα χέρια των παλιών μετόχων της ΑΝΕΘ (Χαριτόπουλος κλπ.). Αρκετά χρόνια μετά το πήρε ο Γιώργος Συκούδης ένας μαρμαράς και το μετέτρεψε σε κέντρο διασκέδασης (μπουζουξίδικο). Νομίζω ότι το είχε ονομάσει Love Boat , αλλά δεν πρόκοψε αυτή του η προσπάθεια. Μετά, τα ίχνη του Αμφίπολις χάθηκαν. Το διέλυσαν ή κάνει δρομολόγια σε άλλα μέρη; Διάβασα σε περυσινό άρθρο στην Πρωινή ότι κάποια από τα παλιά φέρρυ κάνουν δρομολόγια στην Λατινική Αμερική με άλλο όνομα (στη φωτογραφία το Θάσος ΙΙΙ ως Joshua). Φαίνεται ότι αλλάζουν το όνομα στα φέρρυ μπόουτ ...όταν γεράσουν.
(Πηγές η εφημερίδα Ταχυδρόμος και το site Ναυτιλία. Στην πρώτη φωτογραφία το Αμφίπολις το καλοκαίρι του 1965 στον Λιμένα . Πλάι του αραγμένο το Αλέξης.)
" Το νέο φέρυ μπωτ έχει μήκος 41 μέτρα και αναπτύσσει ταχύτητα 14 μιλλίων, με δύο καινούργιες μηχανές Ντήζελ 650 ίππων εκάστη. Διαθέτει πολυτελή και άνετα σαλόνια και δύναται να μεταφέρει 300 επιβάτας και 25 κούρσες ή 9 πούλμαν. Η διάρκεια του ταξιδίου Καβάλα- Πρίνος είναι μία ώρα, και από Καβάλας εις Λιμένα 1.15' και εισιτήριον 16 δρχ. εξ ών δύο δρχ. Λιμενικός φόρος. Διά τα επιβατικά αυτοκίνητα 75 δρχ. και διά τα πούλμαν 200 δρχ. Κατά τον πρώτον κατάπλουν εις Πρίνον και Λιμένα συγκεντρώθηκαν εις την παραλίαν πλήθη τουριστών μεταξύ των οποίων και πολλοί ξένοι...''
Μετά από ένα χρόνο περίπου προστέθηκαν και τα μικρά φέρρυ μπόουτ ''Μακεδονία'' και ''Θασσοπούλα'' που εκτελούσαν τη διαδρομή Κεραμωτή- Λιμένας.
Αρχικός ιδιοκτήτης του Αμφίπολις ήταν ο Γ. Μοσχίδης και αργότερα πέρασε στα χέρια των παλιών μετόχων της ΑΝΕΘ (Χαριτόπουλος κλπ.). Αρκετά χρόνια μετά το πήρε ο Γιώργος Συκούδης ένας μαρμαράς και το μετέτρεψε σε κέντρο διασκέδασης (μπουζουξίδικο). Νομίζω ότι το είχε ονομάσει Love Boat , αλλά δεν πρόκοψε αυτή του η προσπάθεια. Μετά, τα ίχνη του Αμφίπολις χάθηκαν. Το διέλυσαν ή κάνει δρομολόγια σε άλλα μέρη; Διάβασα σε περυσινό άρθρο στην Πρωινή ότι κάποια από τα παλιά φέρρυ κάνουν δρομολόγια στην Λατινική Αμερική με άλλο όνομα (στη φωτογραφία το Θάσος ΙΙΙ ως Joshua). Φαίνεται ότι αλλάζουν το όνομα στα φέρρυ μπόουτ ...όταν γεράσουν.
(Πηγές η εφημερίδα Ταχυδρόμος και το site Ναυτιλία. Στην πρώτη φωτογραφία το Αμφίπολις το καλοκαίρι του 1965 στον Λιμένα . Πλάι του αραγμένο το Αλέξης.)