Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

Μας κυβερνούν......

Συναντιούνται ο Κώστας και ο Γιώργος στο καφενείο της βουλής, γεμάτα όλα τα τραπέζια, τίγκα στην κάπνα, οπότε λέει ο Κώστας: Ρε Γιώργο, άντε πάμε να τον πιούμε στο γραφείο μου.

Πλακώνονται στους καφέδες οπότε, πάνω στα μουχαμπέτια, ρωτάει ο Γιώργος τον Κώστα:

-Ρε Κώστα, με τόσο κατιμά που έχουμε μαζέψει γύρω μας, πώς διακρίνεις ποιόν να κάνεις υπουργό και ποιόν όχι;
- Α, είναι ένα απλό τεστ, περίμενε να σου δείξω…..
Σηκώνει το τηλέφωνο και παίρνει τον Σαμαρά.
- Αντώνη, για έλα από το γραφείο να σε ρωτήσω κάτι.
Σε μισό λεπτό μπαίνει ασθμαίνων ο Σαμαράς.
- Ορίστε πρόεδρε…….
- Για πες μου ρε Αντώνη, ποιος είναι ο γιός του πατέρα σου που δεν είναι αδελφός σου;
Σκέφτεται ένα – δυό δευτερόλεπτα ο πελοπονήσιος………
- Εγώ, απαντάει.
- Μπράβο, σ’ ευχαριστώ, μπορείς να πηγαίνεις….

Γυρνάει στο Γιώργο και του λέει:
- Είδες, έχει μυαλό, θα τον κάνω υπουργό.


Φεύγει ο Γιώργος, πάει στο γραφείο του, σηκώνει το τηλέφωνο και ζητάει τον Ευθυμίου.

Σε δυό λεπτά μπαίνει μέσα ο Ευθυμίου.

- Για πες μου ρε Χρήστο, ποιος είναι ο γιός του πατέρα σου που δεν είναι αδελφός σου;
Σκέφτεται ένα – δυό δευτερόλεπτα…. Ξύνει το κεφάλι του..
- Πρόεδρε, δεν είμαι έτοιμος, πάω να δώ λίγο τα χαρτιά μου και επιστρέφω αμέσως.
Βγαίνοντας από το γραφείο, πέφτει πάνω στον Πάγκαλο.
- Ρε Θόδωρε, για πες μου, ποιός είναι ο γιός του πατέρα σου που δεν είναι αδελφός σου;
- Εγώ ρε μαλ...α, του απαντάει ο Πάγκαλος.
Επιστρέφει μέσα στο γραφείο του Παπανδρέου ο Ευθυμίου, και όλο περηφάνια λέει:
- Το βρήκα, ο Πάγκαλος είναι Πρόεδρε.
-Τι λες ρε κυδώνι, εκνευρίζεται ο Γιώργος, .....ο Σαμαράς είναι...
blog comments powered by Disqus