Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Απάντηση στο Quiz

Η αλήθεια είναι ότι ούτε κι εγώ γνωρίζω τη σωστή απάντηση.
Το χαρτάκι αυτό μου δόθηκε κατά την είσοδό μου στην αναγραφόμενη Μουσική Σκηνή το βράδυ της 30/12/2010 για τη συναυλία του Γιάννη Κότσιρα έναντι 15 €.
Δεν εννοώ ότι είναι κατ' ανάγκη κάτι παράνομο - να εξηγούμαστε. Αλλά, όπως είναι φυσιολογικό, μου προκάλεσε κάποιες απορίες.
Ειρήσθω εν παρόδω ότι, αφού είχε αρχίσει η συναυλία, εμφανίστηκαν δυο κύριοι που ελίχθηκαν ανάμεσα στο πλήθος και προχώρησαν προς το βάθος της αίθουσας. Ο ένας μου ήταν γνωστός φατσικά, είναι υπάλληλος στη Διεύθυνση Εμπορίου. Δεν ξέρω αν πήγαν ως πελάτες ή ως ελεγκτικός μηχανισμός. Πάντως, κάποιοι ηλίθιοι ανεγκέφαλοι μεταξύ των πελατών, που τους αναγνώρισαν, σιγομουρμούριζαν βρισιές εναντίον τους για την παρουσία τους εκεί. Είναι προφανές ότι κάποιοι, ακόμη και τώρα, δεν εννοούν να αντιληφθούν πού βρισκόμαστε...


blog comments powered by Disqus