Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Καβαλιώτικο οδήγημα (Ι)

Με αφορμή την ανάρτηση του Κώστα με τις πρόσφατες εντυπώσεις του για το τρόπο οδήγησης στους  Ελληνικούς δρόμους, μιά φωτογραφία από ένα τροχαίο, στις αρχές της δεκαετίας του ΄70.
Ο τράκος μεταξύ του διερχόμενου αστικού λεωφορείο και του φορτηγού που μάλλον ήταν παρκαρισμένο και του λύθηκε το χειρόφρενο, έγινε στη διασταύρωση Παλαιολόγου με Δαγκλή και Ρούσβελτ.
Τα σκαλιά που φαίνονται δεξιά στη φωτογραφία είναι του σπιτιού του Λαζίδη που ακόμη υπάρχει. Η γωνιακή καπναποθήκη που φαίνεται πίσω από τα δύο οχήματα επίσης υπάρχει, σε αντίθεση με το νεοκλασσικό που διακρίνεται πίσω από το λεωφορείο που έγινε πολυκατοικία. Οι κυβόλιθοι έχουν εξαφανιστεί από καιρό.
Παρατηρώ το ''κοινό'' που έχει συγκεντρωθεί γύρω από τη ατύχημα. Στό βάθος δεξιά βλέπω τον οδηγό του λεωφορείου Σίμο Γιοβ. να παρακολουθεί έκπληκτος. Όμως για μιά στιγμή! Το παιδί που φαίνεται  πρώτο δεξιά με τη σχολική τσάντα στα χέρια, κάποιον μου θυμίζει. Το 10ο Δημοτικό, το σχολείο του, είναι κοντά αλλά και και το σπίτι του λίγο πιό πάνω. Κι αν είναι αυτός που υποπτεύομαι,  οι υπόλοιποι συμμαθητές του που βρίσκονται; 
Τμήμα της φωτογραφίας βρίσκεται στο εξαιρετικό  φωτογραφικό λευκώμα: ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΚΑΒΑΛΑΣ - 80 ΧΡΟΝΙΑ που εξέδωσε η Θρακική Εστία Καβάλας σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ Καβάλας. Το πρώτο αστικό λεωφορείο εμφανίσθηκε στην Καβάλα στις 25/6/1927, και ξεκινούσε από την Αγία Βαρβάρα για να τερματίσει στο Παγοποιείο (Κιουτσούκ Ορμάν).
blog comments powered by Disqus