Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

Και μια τελευταία...

Φεβρουάριος 1967. Καρναβάλια. Κάποια από τα παιδιά της Β΄τάξης φωτογραφίζονται μασκαρεμένα μαζύ με τη δασκάλα τους, την κυρία Πολυξένη.
Από αριστερά: Ν. Μπάξερ, Ν. Τακάς, Ν. Τσάλτας, Αγ. Παπαγεωργίου, Ελ. Παπάζογλου, Μ. Παπανικολάου, Στ. Ζηνοπούλου, Σμ. Γεωργιάδου, Άννα Καραβιώτου, Ν. Βουδούρογλου, Φ. Φουρλή, Ευγ. Παπαδοπούλου, Μ. Χλουβεράκης.
ΥΓ 1: Δεν αναγνώρισα αυτόν που φαίνεται λίγο πάνω από τον Τσάλτα και δίπλα στον Άγη, καθώς και την κοπέλλα πίσω από την Καραβιώτου (Ο Άγης ισχυρίζεται ότι είναι η Ελ. Σαραϊδάρη - εγώ έχω επιφυλάξεις).
ΥΓ 2: Η κυρία Πολυξένη έβγαζε, συνήθως, στις φωτογραφίες τα γυαλιά της, προφανώς για να δείχνει πιο νέα και πιο όμορφη!
ΥΓ 3: Με μεγάλη μου έκπληξη, στη μεγέθυνση, διαπίστωσα ότι τα γράμματα πίσω στον πίνακα είναι γραμμένα από μένα! Τουλάχιστον γι΄αυτά που είναι γραμμένα στο δεξιό μέρος του πίνακα μαζύ με την ημερομηνία είμαι 100% σίγουρος ότι είναι δικά μου. Για το κυρίως κείμενο δεν είμαι κατηγορηματικός.
blog comments powered by Disqus