Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

ΔΗΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ / Μια απορία

Μια προσωπική ιστορία...
Παρασκευή 4 Ιουλίου. Βρίσκομαι στη Μόσχα, όμως στην Καβάλα κάνει κακοκαιρία. Το βραδάκι, ένα δέντρο, που ήταν σε οικόπεδο κοντά στο σπίτι μου, πέφτει και προξενεί ζημιές σε τρία αυτοκίνητα που ήταν νόμιμα παρκαρισμένα. Το δικό μου, τέταρτο στη σειρά, φαίνεται ότι τη γλίτωσε. Βέβαια, η ανησυχία είναι πολύ μεγάλη, τα τηλεφωνήματα Μόσχα-Καβάλα και αντιστρόφως αλλεπάλληλα και τελικά το αυτοκίνητο απομακρύνεται με τη βοήθεια ενός γείτονα και του Απόστολου.
Παρασκευή 11 Ιουλίου. Έχω επιστρέψει και μετά από πλύσιμο διαπιστώνω ότι το αυτοκίνητο τελικά δεν τη γλίτωσε τελείως. Έχει τρία μικρά βαθουλώματα στην αριστερή πλευρά πάνω από την πόρτα του οδηγού.
Ρωτώντας δεξιά και αριστερά πληροφορούμαι ότι πρέπει να αναζητήσω τον ιδιοκτήτη του οικοπέδου μέσω του Δήμου Καβάλας.
Απευθύνομαι στον Αντιδήμαρχο Τάσο Κυριατζή που με διαβεβαιώνει ότι θα ψάξει το θέμα και θα με ενημερώσει.
Μια βδομάδα αργότερα, επικοινωνώ ξανά μαζί του και μου λέει ότι το ψάχνει το θέμα και θα μου απαντήσει.
Πέντε μέρες αργότερα, τον ξαναρωτώ και μου λέει να ζητήσω ένα "αντίγραφο συμβάντος" από την Πυροσβεστική, όπου να φαίνεται ότι το αυτοκίνητό μου έπαθε ζημιά από τη συγκεκριμένη πτώση του δέντρου και να επικοινωνήσω με τον κ. Παπακοσμά στο Γραφείο του Δημάρχου.
Παρασκευή 1 Αυγούστου, με το χαρτί της Πυροσβεστικής στο χέρι, βρίσκω τον κ. Παπακοσμά.
Αυτός συνεννοείται με τον Νομικό Σύμβουλο του Δήμου κ. Απόστολο Αγελαράκη και με παραπέμπουν στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, στον κ. Σταυρόπουλο.
Επισκέπτομαι τον κ. Σταυρόπουλο και εκείνος εκφράζει την έκπληξή του για την παραπομπή μου σ΄αυτόν, όμως, φιλότιμος, όπως φαίνεται ότι είναι, κάθεται και προσπαθεί να με εξυπηρετήσει. Ανατρέχει στα ηλεκτρονικά του κιτάπια και ανακαλύπτει ότι το οικόπεδο όπου ήταν το δέντρο ανήκει στον Δήμο Καβάλας! Με παραπέμπει στον κ. Αγελαράκη να μου υποδείξει τον δρόμο για να αποζημιωθώ.
Παρασκευή μεσημέρι και η επικοινωνία μου με τον κ. Αγελαράκη αδύνατη.
Τρίτη 5 Αυγούστου, επικοινωνώ με τον κ. Αγελαράκη, του εξιστορώ την κατάσταση και μου ζητά λίγο χρόνο, ως την Παρασκευή, να συνεννοηθεί με τον κ. Σταυρόπουλο και θα μου απαντήσει.
Τρίτη 19 Αυγούστου, τηλεφωνώ και πάλι στον κ. Αγελαράκη, που μου λέει ότι ο κ. Σταυρόπουλος είναι στην κανονική του άδεια και ότι θα επιληφθεί του θέματός μου αμέσως μόλις επιστρέψει.
Ο κ. Σταυρόπουλος επιστρέφει, αλλά τώρα απουσιάζει ο κ. Αγελαράκης.
Σεπτέμβρης πια και ο κ. Αγελαράκης πείθεται ότι το οικόπεδο ήταν ιδιοκτησίας του Δήμου. Με προτρέπει να ζητήσω μια εκτίμηση της ζημιάς, να βγάλω φωτογραφίες που να φαίνεται η ζημιά και με το χαρτί της Πυροσβεστικής να πάω στον Διευθυντή του Γραφείου του Δημάρχου κ. Καραπιπερίδη και να κάνω μια αίτηση για να αποζημιωθώ.
Χθες, με όλα τα χαρτιά στα χέρια, πηγαίνω στον κ. Καραπιπερίδη.
Ο κ. Καραπιπερίδης με κοιτά σαν UFO. Πρώτη φορά αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα.
Του εξηγώ ότι ακολούθησα τα βήματα που μου υπέδειξε ο Νομικός Σύμβουλος του Δήμου.
Επικοινωνεί μαζί του.
Πηγαίνει στο Γραφείο του Διευθυντή του Δήμου.
Ο Διευθυντής του Δήμου με καλεί και μου ανακοινώνει ότι ο Δήμος εκτελεί μόνο δικαστικές αποφάσεις και αν θέλω να αποζημιωθώ (μιλάμε για 200 € όλο κι όλο) θα πρέπει να ακολουθήσω την δικαστική οδό. Επίσης, δεν παραλείπει να με επιπλήξει διότι δεν ακολούθησα τον σωστό δρόμο!!! Έπρεπε από την αρχή να απευθυνθώ σ΄αυτόν.
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
Περίπου 450€ τηλεφωνικά τέλη για τις συνεννοήσεις από τη Ρωσία (γ--- την περιαγωγή σας),
Τρεις μέρες κανονική άδεια για το τρέξιμο,
200 € ζημιά και τρεις μέρες χωρίς αυτοκίνητο για την επιδιόρθωσή της,
Το κόστος από τις συνεννοήσεις (όλες από το δικό μου τηλέφωνο και όλες προς κινητά),
Χώρια η ψυχική επιβάρυνση.
Λοιπόν, αξίζει να προσφύγει κανείς στα Δικαστήρια διεκδικώντας 200€, επωμιζόμενος το πολλαπλάσιο των δικαστικών εξόδων;
blog comments powered by Disqus