Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

Ιστοριες διοδιων

Διαβασα αρκετες αναρτησεις για το θεμα των νεων διοδιων στην Ασπρη Αμμο. Αν και υπαρχουν πολλοι λογοι για την αντιδραση του κοσμου, υπαρχει ενας λογος που για μενα ειναι πανω απο ολους τους αλλους και υπαρχει γενικη συμφωνια:
Η προσπαθεια αποφυγης των διοδιων, χρησιμοποιωντας κεντρικους δρομους της Καβαλας σαν παρακαμπτηριους θα δημιουργησει κυκλοφοριακο χαος και θα επιβαρυνει το περιβαλλον.
Μετα υπαρχει μια αλλη ομαδα που ειναι γενικα κατα των διοδιων και απαιτουν δρομους χωρις διοδια (μαλλον το κοκκινο κομματι της αφισσας που αφαιρεθηκε απο την τελικη εκδοση της)
Οι λογοι πολλοι και διαφοροι
-Οι δρομοι εχουν πληρωθει ηδη, δεν γινεται διοδια και τελη, το κοστος κατασκευης ηταν πολλαπλασιο του πραγματικου κτλ
Ενας ακομη λογος ειναι η επικειμενη πωληση του δρομου σε μη κρατικη εταιρεια, με αντιδρασεις γενικα εναντιον πωλησεων κρατικης περισουσιας και ειδικα για δρομους.
Απο την αλλη μερια εχουμε την κυβερνηση και τους τοπικους κυβερνητικους βουλευτες.
Φυσικα πρεπει κανει να κλαει οταν διαβαζει αναφορες σε μνημονιακες υποχρεωσεις απο αυτους που θα το εσκιζαν. Τωρα φαινεται οτι δεν ειναι δυνατον ουτε να διαγραψουν μια γραμμη.
Επισης το αλαλουμ με τα ηλεκτρονικα διοδια που θα καταργησουν τα μετωπικα, με τον εργολαβο ηδη στην Ασπρη Αμμο να εχει αρχισει τις εργασιες. Δημιουργικη παλαβομαρα οπως ισως θα ελεγε το παλιο ατου ο Βαρουφακης.
Το επιπεδο ανικανοτητας της ελληνικης κυβερνησης εχει ξεπερασει και αυτο της βρετανικης κυβερνησης για το Brexit.
blog comments powered by Disqus