Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

ΚΑΒΑΛΑ, 1968

Καβάλα, 1968.

Δυο φωτογραφίες τραβηγμένες από εμένα με την καινούρια μου Kodak Instamatic από το "Τραπέζι του Γίγαντα". 
Ο εξάδελφός μου κι εγώ έχουμε μεγαλώσει λίγο και ο θείος μου αναλαμβάνει να μας μυήσει στις χαρές της πεζοπορίας και του βουνού.
Τις χειμωνιάτικες Κυριακές, όταν ο καιρός το επιτρέπει, μας παίρνει το πρωί και ανεβαίνουμε στο καταφύγιο του ΕΟΣ στο Φουντουκλή. Υπάρχουν τρία μονοπάτια: Ένα ξεκινάει από το Σανατόριο, ένα από την οδό Θεσσαλονίκης και ένα από την οδό Μετεώρων (Τέρμα Ομονοίας). Παίρνοντας το τρίτο μονοπάτι, μετά από ανάβαση περίπου μισής ώρας, βρίσκεται κανείς πάνω σε έναν τεράστιο βράχο με σχεδόν επίπεδη επιφάνεια, απ΄όπου πήρε και το όνομα "Τραπέζι του Γίγαντα" και απ' όπου η θέα της πόλης κόβει την ανάσα. 
Η τρίτη φωτογραφία αποτελεί επιτυχημένο κολάζ των δυο πρώτων φτιαγμένο από τον Γιώργο Μ.

blog comments powered by Disqus