Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Ιδιωτικη πρωτοβουλια

Προσφατα η γυναικα μου παρκαρε το αυτοκινητο της σε ενα δρομο κοντα στη δουλεια της. Μπροστα της ηταν παρκαρισμενο ενα ασθενοφορο που ειχε μια πινακιδα με την παρακληση να αφησει καποιος 2 μετρα χωρο οταν παρκαρουν.
Η γυναικα μου - σαν συνεπης πολιτης - αφησε τον χωρο αλλα ακουμπησε μια γραμμη στο δρομο που σημαδευε το χωρο σταθμευσης ενος σπιτιου. Η ακρη της γραμμης ηταν μπροστα απο ενα δενδρο και θεωρησε οτι δεν εμποδιζε τιποτα.
Ο ιδιοκτητης του σπιτιου πηρε τηλεφωνο τον Δημο της περιοχης και με την σειρα του ο Δημος ειδοποιησε την εταιρεια ελεγχου παρκαρισματος. Το αποτελεσμα ηταν οτι της εδωσαν κληση και το αυτοκινητο το πηρε ο γερανος. Η εταιρεια ειναι ιδιωτικη και εχει το συμβολαιο με τον Δημο και αν δεν κανω λαθος εχουν ενα ποσοστο επι των εσοδων. Γενικα στο Λονδινο ειναι δυσκολο να παρκαρεις παρανομα μαι και υπαρχουν πολλαπλα μεσα για τον ελεγχο. Υπαρχουν πεζοι ελεγκτες, αυτινητα με καμερες και σταθερες καμερες (εχω παρει προστιμο απο καμερα σην γειτονια μου, ηρθε ταχυδρομικα με φωτογραφια!)
Ολα ειναι ιδιωτικα και φυσικα δουλευουν 24χ7.
Το αποτελεσμα για την δικια μου ιστορια ηταν ενα προστιμο 65 λιρων για το παρανομο παρκαρισμα και 200 λιρων για το γερανο, συνολο 265 λιρες. Αν δεν πας να παρεις το αυτοκινητο σου την ιδια μερα σε χρεωνουν 40 λιρες την μερα για το παρκαρισμα και φυσικα δεν μπορεις να παρεις το αυτοκινητο χωρις να πληρωσεις. Εχεις δικαιωμα ενστασης αλλα πρωτα πληρωνεις. 
blog comments powered by Disqus