Η πατρική του κατοικία βρισκόταν στο Φάληρο.
Μια φωτογραφική μηχανή που του χάρισαν σε μικρή ηλικία τον έφερε σε επαφή με τη φωτογραφία . Στα 16 του έστειλε τη δουλειά του σε φωτογραφικό διαγωνισμό στη Σκωτία κερδίζοντας το το δεύτερο βραβείο. Σπούδασε Χημεία στη Λωζάνη, το ενδιαφέρον του όμως γρήγορα μονοπώλησε η φωτογραφία. Ήταν φωτογράφος του στρατού στο αλβανικό μέτωπο το 1940-41 ως έφεδρος αξιωματικός, όπου απαθανάτισε τη ζωή των στρατιωτών και την επέλαση της ελληνικού στρατού στη Β. Ήπειρο..
Μια φωτογραφική μηχανή που του χάρισαν σε μικρή ηλικία τον έφερε σε επαφή με τη φωτογραφία . Στα 16 του έστειλε τη δουλειά του σε φωτογραφικό διαγωνισμό στη Σκωτία κερδίζοντας το το δεύτερο βραβείο. Σπούδασε Χημεία στη Λωζάνη, το ενδιαφέρον του όμως γρήγορα μονοπώλησε η φωτογραφία. Ήταν φωτογράφος του στρατού στο αλβανικό μέτωπο το 1940-41 ως έφεδρος αξιωματικός, όπου απαθανάτισε τη ζωή των στρατιωτών και την επέλαση της ελληνικού στρατού στη Β. Ήπειρο..
Από το 1956 έως το 1985 διατηρούσε το γνωστό φωτογραφικό πρακτορείο «Δ.Α. Χαρισιάδης». Ειδικεύτηκε στη βιομηχανική φωτογραφία και τη διαφήμιση. Για πολλούς υπήρξε ο συνεπέστερος του μοντερνισμού στην ελληνική φωτογραφία. Πιθανότατα είναι ο μόνος φωτογράφος της γενιάς του που είχε σε τέτοιο υψηλό βαθμό θεωρητική και τεχνολογική κατάρτιση. Η ισορροπημένη, συχνά αφαιρετική σύνθεση, η άψογη τεχνική, το χιούμορ και η αισιοδοξία χαρακτηρίζουν τη γραφή του.
Φωτογραφίες: 1. Οδός Κολοκοτρώνη, 1961 2. Το υδραγωγείο, Αύγουστος 1950
Φωτογραφίες: 1. Οδός Κολοκοτρώνη, 1961 2. Το υδραγωγείο, Αύγουστος 1950
Πηγή: Αρχείο μουσείου Μπενάκη