Πρεπει να ομολογησω οτι ημουν σκεπτικος με την αντιθεση στο LNG. Δεν μου φαινοταν σαν κατι το οποιο ειναι καταστροφικο, ισως επειδη δεν καταλαβαινα το τι ακριβως συμβαινει με την διαδικασια αεροποιησης του υγρου αεριου.Επισης θεωρουσα οτι ηταν ενα ακομη οχι ανεξαρτητα απο οτι ευεργετικες επιδρασεις θα μπορουσε να εχει.
Στην προσφατη επισκεψη στην Καβαλα ειχα την ευκαιρια να μαθω περισσοτερα για την διαδικασια απο ανθρωπους που ξερουν και καταλαβαινουν πολυ καλυτερα απο μενα τι γινεται..
Το κυριο σημειο:
Η διαδικασια αεροποιησης χρησιμοποιει θαλασσινο νερο, το οποιο δεν μολυνεται αλλα οταν επιστρεφει στην θαλασσα ειναι 10 βαθμους χαμηλοτερο απο οταν ηταν στην αρχη της διαδικασιας.
Οι ποσοτητες του νερου που χρησιμοποιουνται ειναι τεραστιες και τελικα η διαδικασια θα χαμηλωσει την θερμοκρασια του νερου στον κολπο της Καβαλας.
Αυτο θα εχει καστροφικη επιδραση στην θαλασσια ζωη αλλα κα στο κλιμα της Καβαλας (περισσοτερη βροχη)
Μια αλλη πλευρα του θεματος ειναι η νομικη, οτι δηλαδη η επενδυση μπορει να σταματηθει με νομικα μεσα μια και υπαρχουν νομοι που απαγορευουν εγκαταστασεις αυτου του ειδους.
Στην προσφατη επισκεψη στην Καβαλα ειχα την ευκαιρια να μαθω περισσοτερα για την διαδικασια απο ανθρωπους που ξερουν και καταλαβαινουν πολυ καλυτερα απο μενα τι γινεται..
Το κυριο σημειο:
Η διαδικασια αεροποιησης χρησιμοποιει θαλασσινο νερο, το οποιο δεν μολυνεται αλλα οταν επιστρεφει στην θαλασσα ειναι 10 βαθμους χαμηλοτερο απο οταν ηταν στην αρχη της διαδικασιας.
Οι ποσοτητες του νερου που χρησιμοποιουνται ειναι τεραστιες και τελικα η διαδικασια θα χαμηλωσει την θερμοκρασια του νερου στον κολπο της Καβαλας.
Αυτο θα εχει καστροφικη επιδραση στην θαλασσια ζωη αλλα κα στο κλιμα της Καβαλας (περισσοτερη βροχη)
Μια αλλη πλευρα του θεματος ειναι η νομικη, οτι δηλαδη η επενδυση μπορει να σταματηθει με νομικα μεσα μια και υπαρχουν νομοι που απαγορευουν εγκαταστασεις αυτου του ειδους.