Πήγα στην πρεμιέρα στην Επίδαυρο στις 12 Ιουλίου για να διδαχθούν πολλαπλώς τα παιδιά μου. Εισιτήρια πάνω διάζωμα 10 ευρώ, παιδικά 5. Παράσταση με τα κυάλια.Το θέατρο πλήρες Αθηναίων. Ο χορός εντυπωσιακός, το ξεκίνημα εντελώς Σαββοπουλικό εμπνευσμένο από τον άνθρωπο ορχήστρα Βέγγο και κάτι από Χάππυ Νταίη. Η μετάφραση καλή, η σκηνοθεσία ό,τι μπορούσε, μουσική όχι και τίποτα που να σου μείνει για δίσκο. Η Πενία είχε πολύ αδύναμο λόγο, το πρόβλημα δεν είναι μόνο ηθικό (οτι τα φάγαμε με τζιπάρες και πούρα και διάφορες άλλες μ@λ@κίες) αλλά κυρίως ταξικό:" Ποιός αποφασίζει και γιατί; " και αυτό δεν εθίγη.
Αυτό που μου την έσπασε όμως πιο πολύ, είναι ότι γύρω στα 70 χρονών, κάποιοι τύποι σαν το Σαββόπουλο , αναλαμβάνουν αυτόκλητα σωτήρες λές και ο κόσμος ζήτησε ποτέ την γνώμη τους.
Αυτό που μου την έσπασε όμως πιο πολύ, είναι ότι γύρω στα 70 χρονών, κάποιοι τύποι σαν το Σαββόπουλο , αναλαμβάνουν αυτόκλητα σωτήρες λές και ο κόσμος ζήτησε ποτέ την γνώμη τους.
Ο Σαββόπουλος το κάνει ανακλαστικά από εγωπάθεια ενώ δεν έχει να προτείνει τίποτα. Αυτό όμως τον μειώνει ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να τουμπεκιαστεί και να πάρει το χειροκρότημα ταπεινά όπως κάθε σκηνοθέτης. Αντ' αυτού επενέβη "ως συνήθως" στο Αριστοφάνειο έργο και μάλιστα όχι μόνο ως λόγος αλλά και ως αυθαίρετη παρουσία. Δηλαδή ο άνθρωπος δεν κρατιότανε...Ισως το κοινό να λειτουργεί σαν πρέζα τι να πώ, πάντως πληρώνει τα κοροϊδέματα που έριξε στον Ευριπίδη-Ρίτσο στους Αχαρνής, κάποτε. Κουφάλα Σαββοπουλε όλα εδώ πληρώνονται...
( Υ.Γ. Στην αφίσα με τη φάτσα του πάντως εκεί που υπονοεί στα μάτια τα γυαλιά του Σαββόπουλου, και τα τυφλά-μαύρα- κενά μάτια του "Πλούτου" θα μπορούσε να έχει το σήμα του Δολαρίου, κάτι που θα εξηγούσε και εν πολλοίς την συμπεριφορά του, Ο αγαπημένος μας θείος Σκρούτζ θα πάρει το λουτρό του !!)
Από τον Μάκη Τ.
Σχόλιο: Μία ακόμη κριτική του Πλούτου. Tου ανταποκριτή μας στην Επίδαυρο.