Η αναρτηση για τον Αλονσο με εκανε να σκεφθω οτι ηθελα να γραψω κατι για το οδηγημα στην Ελλαδα, εχοντας περασει 3 εβδομαδες οδηγωντας στην Ελλαδα.
Οτι τα πραγματα ειναι διαφορετικα το διαπιστωνει καποιος αφηνοντας το αεροδρομια της Θεσσαλονικης και παιρνωντας την περιμετρικη. Η πρωτη διαπιστωση ειναι οτι οι λωριδες κυκλοφοριας ειναι προαιρετικες. Η αλλαγη λωριδας ξαφνικα, προσπερασμα απο τα δεξια και σλαλομ λωριδων ειναι συνεχη φαινομενα. Η ασχημη κατασταση του δρομου απο πλευρας λωριδων (οι περισσοτερες εχουν σβησει) κανει τα πραγματα χειροτερα.
Εννοειται φυσικα το οτι αν οι οδηγοι αυτοκινητων κανουν διαφορα τρελλα, οι μοτοσυκλετες ειναι τελειως εκτος ελεγχου.
Στον αυτοκινητοδρομο προς Καβαλα παρατηρησα οτι οχηματα που λογικα απαγορευονται απο αυτοκινητοδρομους, στην Ελλαδα επιτρεπονται (?). Παπακια, τρακτερ κτλ
Αργα κινουμενα αυτοκινητα χρησιμοποιουν τον σκληρο ωμο του δρομου, που πρεπει να ειναι φοβερα επικυνδηνο μια και εκει σταματα καποιος που εχει προβλημα με το αυτοκινητο. Επισης σκληρος ωμος χρησιμοποιειται σαν χωρος στασης, ειδα ατομα σταματημενα στη σκια μιας γεφυρας να πινουν νερο.
Νομιζω 130 χιλιομετρα την ωρα ειναι ενα καλο οριο, φυσικα αρκετοι το θεωρουν χαμηλο.
Ολα αυτα ειναι ομως πταισματα και σε καποιον βαθμο γινονται σε πολλες χωρες μεχρι να φθασεις σε καποιο δρομο με πολλες στροφες. Κατ'αρχην πολλοι οδηγουν σαν τον Αλονσο με την εννοια οτι παιρνουν την συντομοτερη γραμμη στη στροφη ανεξαρτητα αν αυτο σημαινει οτι μπαινεις στο αντιθετο ρευμα ή στην αλλη λωριδα. Η ελλειψη ορατοτητας δεν φαινεται να επηρεαζει κανεναν ειδικα μαλιστα οταν προσπερνας καπου που το παιζεις κορωνα γραμματα. Η διαδρομη απο την Μεγαλοπολη προς Καλαματα απο τον παλιο δρομο ηταν ιδιαιτερα ασχημη μια και υπαρχουν πολλα φορτηγα που κινουνται αργα σε ενα δρομο γεματο στροφες και χωρις ορατοτητα.
Δεν μπορει ομως να υπαρχει αρθρο για οδηγηση χωρις αναφορα στα τηλεφωνα. Οι περισσοτεροι οδηγοι χρησιμοποιουν το τηλεφωνο οταν οδηγουν. Οπως ελεγε και η παλια διαφημηση για το ρεξονα, καποιος πρεπει να τους μιλησει για hands free car kit.
Οτι τα πραγματα ειναι διαφορετικα το διαπιστωνει καποιος αφηνοντας το αεροδρομια της Θεσσαλονικης και παιρνωντας την περιμετρικη. Η πρωτη διαπιστωση ειναι οτι οι λωριδες κυκλοφοριας ειναι προαιρετικες. Η αλλαγη λωριδας ξαφνικα, προσπερασμα απο τα δεξια και σλαλομ λωριδων ειναι συνεχη φαινομενα. Η ασχημη κατασταση του δρομου απο πλευρας λωριδων (οι περισσοτερες εχουν σβησει) κανει τα πραγματα χειροτερα.
Εννοειται φυσικα το οτι αν οι οδηγοι αυτοκινητων κανουν διαφορα τρελλα, οι μοτοσυκλετες ειναι τελειως εκτος ελεγχου.
Στον αυτοκινητοδρομο προς Καβαλα παρατηρησα οτι οχηματα που λογικα απαγορευονται απο αυτοκινητοδρομους, στην Ελλαδα επιτρεπονται (?). Παπακια, τρακτερ κτλ
Αργα κινουμενα αυτοκινητα χρησιμοποιουν τον σκληρο ωμο του δρομου, που πρεπει να ειναι φοβερα επικυνδηνο μια και εκει σταματα καποιος που εχει προβλημα με το αυτοκινητο. Επισης σκληρος ωμος χρησιμοποιειται σαν χωρος στασης, ειδα ατομα σταματημενα στη σκια μιας γεφυρας να πινουν νερο.
Νομιζω 130 χιλιομετρα την ωρα ειναι ενα καλο οριο, φυσικα αρκετοι το θεωρουν χαμηλο.
Ολα αυτα ειναι ομως πταισματα και σε καποιον βαθμο γινονται σε πολλες χωρες μεχρι να φθασεις σε καποιο δρομο με πολλες στροφες. Κατ'αρχην πολλοι οδηγουν σαν τον Αλονσο με την εννοια οτι παιρνουν την συντομοτερη γραμμη στη στροφη ανεξαρτητα αν αυτο σημαινει οτι μπαινεις στο αντιθετο ρευμα ή στην αλλη λωριδα. Η ελλειψη ορατοτητας δεν φαινεται να επηρεαζει κανεναν ειδικα μαλιστα οταν προσπερνας καπου που το παιζεις κορωνα γραμματα. Η διαδρομη απο την Μεγαλοπολη προς Καλαματα απο τον παλιο δρομο ηταν ιδιαιτερα ασχημη μια και υπαρχουν πολλα φορτηγα που κινουνται αργα σε ενα δρομο γεματο στροφες και χωρις ορατοτητα.
Δεν μπορει ομως να υπαρχει αρθρο για οδηγηση χωρις αναφορα στα τηλεφωνα. Οι περισσοτεροι οδηγοι χρησιμοποιουν το τηλεφωνο οταν οδηγουν. Οπως ελεγε και η παλια διαφημηση για το ρεξονα, καποιος πρεπει να τους μιλησει για hands free car kit.